Bästa Nyår Någonsin!!!

Gott nytt år alla läsare!!!

Jag spenerade min nyårsafton i orrahus hos brödrarna brink!
'kom dit typ halv 7 då började allt med mingel o välkomstdrink,
sen åt vi sillamad. haha jag åt brödet, tomaten o ägget.. haha
blev massa snapsande som vanligt..=)
sen käkade vi panerad fläskstek med en jätte god potatisgratäng, sallad o kall sås..
efter varmrätten va vi alla så mätta så det va bra att sitta o dricka o snacka.. vid detta laget hade jag tömt en flaska vin, några groggar o typ 4 snapsar så jag va i rätt bra form, så d blev lite vattan sen.. hehe sen va d mest vanlig feströra, alla pratar  med alla elller snackar i telefon. haha jag ringde nog alla igår..haha
sen käkade vi desert som va en sjukt isig glass som jag inte gillade..men men.
så småningom blev kl 12 o alla gick ut o kollade på raketer o drack champagne.. självklart va man tvungen att hitta en nyårskyss hihi o d va ju inte helt fel.. ;) haha
sen efter det satt jag,tessan,mackan,elisabeth,fia,stoffe,tobbe,jönsson o arvidsson i tvättstugan o snackade  i typ 2 timmar.. haha

Det va jätte roligt iaf!!!! innan har jag alltid hatat nyår men detta va lätt den bästa jag varit med om så långt jag kan minnas!!!
jag glömde fota så tyvärr blir där inga bilder.. men jag hade en svart halterneck kläning såååå jävla snygg, svarta lackpumps som va do obehagligaste skor jag någonsin gått med, (märks dom inte kommer från skolådan) haha o håret hade jag lite tuperat o lite uppsatt men det mesta nere.. =) kände mig faktiskt ovanligt fin.. Hatar  liksom klänningar.. haha

gott nytt 2007 på er alla!



Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback