boring...

Fy fan vad jag har tråkigt... ahhhhhhh inget att göra.. redan sett alla mina filmer.. håller på att ladda hem nya men den jag helst vill se e fan på 4gb.. så d tar fan en timme innan den e klar.. dryyygt. alla jobbar utom jag... hatar att vara ledig när alla andra jobbar.. ska in till tessan ikväll dock så ska vi fixa mitt hår.. :D ngt att se fram emot.. o så klart mammas hemlagade mos som borde vara klar snart :D
hungrig som ett djur.. ge mig mat vafan..

lyssnar på avril lavinges keep holding on.. den e fin, men snacka om party poper.. haha
nu blev d september. cry for you.. mkt bättre..

imorn ska jag o tessan o ev christe till emelie o kolla film o ellen också hoppas jag.. sen ska vi dra in till grappa o vara sociala..
På lördag e d stensons som gäller..

ses där

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback