DagensInlandsProblem

Dagens inlandsproblem är att jag måste ha min tretornt-shirt eller ful blå skorta på mig när jag jobbar på skolådan.. vet ni hur drygt det är?? idag tänkte jag göra mig fin, med mina bruna kilklacksstövlar o ha på jobbet...  men sen kom jag på.. hur snyggt är det när man måste ha en jävla enorm t.shirt eller skorta på sig?? nej just d.. d e skit fult.. så i ren protest drog jag på mina fulaste baggyjeans o ett par mindre snygga (jag äger liksom inte några fula skor.. eller nja.. jag har ju dom fula röda stövlarna jag köpte när jag gick i 7an.. men skit i dom.. o sen mina buffalo.. nej..okej.. jag har nästan inga fula skor) i vilket fall som helst så kände jag mig lide luffig hela dagen.. men ja.. nu känner jag mig mkt finare.. fått på mig ett par av mina 2000 adidasbyxer ;) o ett linne o precis kommit hem från gymet. så jävla sexig jag e nu:P hahah

Känns som jag ska hoppa i duschen nu...

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback