hoho...

shoooo

Idag har jag för ovanlighetens skull varit ledig. =P haha så sov ganska länge, drog mig i sängen typ en timme efter d jag vaknade till jag pallade resa mig =) sen drog jag på träningskläderna, satte upp håret, körde osminkad o snygg till aktiv, körde ett sjukt hårt träningspass.. sprang o gick på löparbandet.. förbrände fan 200kalorier.. kändes ganska bra, pumpade lite på maskinerna sen.. kändes skönt sen när man kom hem att man varit så duktig redan från början =) kokade nudlar sen.. dränkte dom i ketchup som vanligt =D gooott
sen övade jag danserna till på lördag då första funkykidz passet kör igång.. skoj som fan ska d bli.. imorn tänkte jag korregrafera lite discodans, ska köra d med nybörjarna på tisdag hade jag tänkt.. kan vara roligt =)
hämtade massa filmer från ginza också.. haha köpte såna 20kr filmer va ju vhs visserligen, men vafan..  men sen kom jag på att min vhs e sönder.. haha o mammas e helt fucked upp måste klödda med dvd instälningar o skit o mög på den så jag kan inte kolla någon av mina 8 nya filmer.. eller 1 MYSTERIET PÅ GREVEHOLM för d e en dvd =D iiii
käkade ett par mackor sen.. en med räkost o en med ost o skinka (nutellan e fan slut *snyft* )
sen ringde ittas o otta så dom hämtade upp mig körde till eslöv o käkade på mcdonalds, OBS: chiken tasty är inte värt pengarna.. blev jätte besviken.. INGET e lika gott som big tasty!!! drog till lund för att kolla bio.. dom hade precis övertallat mig att se eragon (jag behövde inte betalla hihi) men oj vad synd, den gick ju inte hahahha o dom ville inte se ngn av filmerna jag ville se, så vi drog bort til game center.. jag ville bara spela om där fanns sims men d gjorde d inte så vi bestämde oss för att dra o bowla i höör, så d gjorde vi =) skoj som fan, slogs med en jävla boxboll där också-.. hihi ittas satte highscoore där.. d kan man ju inte påstå jag gjorde men stackar den bruden som bråkar med mig i helgen.. har lärt mig bra teknik nu vafan hihih


helgen=)
Fredag: knatte (16/18års) Jägers... fråga inte vad jag ska göra där, tessan ville dit o snäll som jag e offrar jag mig alltid.. efter en 70a bacardi apple får jag nog skoj där med ;-)

Lördag: Hålla 2 funkeykidz lektioner, jobba på grand o sen självklart dra till 20års jägers =D

ses på jägers=)

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback