solrostomater=)

fy fan vad bitter jag har varit idag... inte alls varit på ngt trevligt humör..kan bero på att jag inte hade ett skit att göra på jobbet mer än damma o hjälpa dom få kunderna vi haft idag.. men så va vi tre pers som skulle slås om kunderna.. haha.. dom måste ju tro vi va dumma i huvudet, först en som frågar om dom vill ha hjälp sen en till  o sen en till:P

men sen efter att käkat en uber god middag med min bror so bestod av ägg mackor, ostmackor, pizza och pasta carbonara blev jag på bättre humör.. så vi bestämde oss för att köra till eslöv såä jag kunde handla grejor till min panacotta.. (ska ha töser på midag imorn fredag) i vilket fall som helst fick patrik köra. haha vilket  jag inte skulle låtit honom göra.. vi satt o diskuterade hans ljudanläggning.. vilke nästan hamnade med att hela bilen va på väg ut i diket.. hade inte jag börjat skrika som en 5åtig tjej hade vi hamnat i diket.. haha

imorn e jag ledig =) wieeeeee ska bjuda på middag o bara slappa.. sen jobba kväll på lördag:S men när jag slutat drar jag till eslöv o festar med my babes wiee

söndag ska jag bygga mina nagler.. hiii ska ha dom svarta med gröna stenar tänkte jag=) men sen vet man aldrig vad d blir..

Jag e sjukr fest sugen.. aaaaaaaaaaaaaaaaaaa



Tjingeling

btw.. jag älskar solrostomater :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback