stensons

gissa vem som kramade toalättstolen imorse?? haha inte jag iaf :D blir inte bakis :D så jävla gött..

va ju på stensons igår.. inte jätte roligt, men inte tråkigt heller.. men d e nog sjukt svårt att slå ekebo förra helgen.. kan bero på d.. blev ingen riktig karatefylla för min del även om jag blev riktigt bra på d.. men men..
förfest hos elisabeth.. trevligt som tusan:D planerade både bulgarien resan och åhus:P så d va skoj...
sen möte vi upp tessan vid stationen o satte oss på grappa. man e ju knappt kändis.. hehe massa folk ska hälsa o ha sig.. jejej man e ju cool så.. på tal om cool träffade man coolingen själv igår.. men av ngn anledning som jag ej minns så shotade vi inte.. :S tråkigt.. 'träffade ittas på grappa igår.. va skoj som fan.. inte träffat honom på länge.. så d va riktigt roligt..

nästa helg e d jägers både fredag o lördag.. tessan ska vara taxi åt sin käre bror på fredag så ville hon vara där hela tiden. så jag offrar mig o hänger med.. men bara för att jag ska skaffa den ultimata karatefyllan :P wiee sen på lördag e d ju 20årförfest hos emelie.. wiee sen blir d då jägers efter.. känns som man kan kicka in 2 karatefyllor på rad där om man har tur :D hehe

ska fylla på pellets nu=)

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback