.....................................................

Nu e jag mätt o trött.. kl e halv 6 o jag ska köra till jobbet om 40 min... e inte vidare förtjust i att börja jobba kl 19.. Jag får inget gjort under dagen, utan bara ligger o väntar på att kl ska bli kvart över 6 så man kan köra.. riktigt drygt faktiskt..
Idag har jag tex bara kollat tv o film hela dagen.. packat upp sen åhus o sånt också men ändå..men men.. snart e sommaren över o lundias tider blir förhoppningsvis bättre plus att jag snart e tbx på grand hoppas jag..
Kommer nog bli att pendla mellan grand o lundia till hösten hoppas jag =)

Lön imorn.. otroligt efterlängtad..
ska betala försäkringen på bilen och första parkeringsböterna med bmw:n...  dryyyyyyyyygt

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback