Fredag...

LEDIG idag =) så jävla nice.. hihi
sov länge.. sen tränade jag lite..
sen körde jag nye bilen till eslöv träffade fia när jag väntade på lina. snackade Åhus =)
fixade resepengarna sen tog vi en kaffe/oboy på grappa
drog till systemet.. laddade upp inför ¨åhus.. hihi blev rätt mkt faktiskt.. klarade inte bära allt själv. haha
Hem röjde upp bland mina skor.. kastade en del jag inte vill ha längre.. passade också på att räkna dom också..
På mitt rum har jag 54par skor.. sen har jag 2 i hallen 3 par på grand 1 par på lundia o en del vinter kängor osv i källaren.. Jag har 13 par pumps i olika färger material o utformningar haha helt galet.. men jobbar man i skoaffär så gör man..
Ja sen blev d nova med tessan o bettan.. införskaffade en skinjacka.. som jag så länge velat ha =)
bild kommer troligtvis imorn=)
Käkade på mcdonalds som vanligt.. fick varsit fint cocacola glas=)
Sen såg vi ÄNTLIGEN Harry Potter och fenixorden
Den va jätte bra.. inte sjukt bra.. men jätte bra.. som vanligt e ju boken bättre än filmen.. i november kommer ju sista boken.. funderar att köpa den på engelska nu när den släpps i juli men fan tar ju dubbelt så lång tid o läsa på engelska..

Sova nu kanske..  ny dag imorn.. o jobba såklart...:S

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag har också sett Harry Potter idag, den var ju asbra! Dock så stördes hela bion av två emosar som förstörde hela stämningen .. -.-

Postat av: Anonym

Kommer svenska boken i november redan?

2007-07-14 @ 00:27:42
URL: http://fashi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback