lörda

börjar jobba kl 19.. hur drygt e inte det.. det ända jag gör e att väntar på att köra till jobbet i min nye fina bil =D

Såg ju den nye harry potter filmen.. jag rekomenderar ALLA att se den.. o gör d på bio.. helt outstanding film.. Jag vill se den igen =) men finns ju bara ute i cam verisioner som man kan ladda ner så anntingen får jag vänta eller får jag helt enkelt leta upp ngn mer som vill se den.. tessan o bettan kanske vill se den igen??

Synd bara att den va så kort.. hade den varit 20min längre hade dom hunnit få in mer av själva striden som faktiskt är "höjdpunkten" i filmen.. men men.. sjuktbra iaf=)

Synd inte draco malfoy va med mer i filmen.. jag tycker han e het..

Fast harry har fan blivigt en man =P sicka överarmar heheh

mat nu=)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback