min dag.. =)

Ledig idag=) så började dagen med att kolla "linas kvällsbok" Skit rolig film.. dock tjejig =) men såna garv man får.. hehe ett tips är att läsa bökerna linas kvällsbok 1 och 2 också.. grymt bra=)


Sen bar det av till tessan på salongen i höör o klippte mitt hår.. väl behövligt.. Köpte en ny produkt av henne.. mitt hår känns som silke nu =) inga mer brända toppar längre =P

Goldwell nice balance heter den =) kanon bra!

Sen körde jag till lund=) gick in en sväng på grand, snackade skit med mackan =) saknar att umgås med honom.. han e världens goaste kille. våra kaffedejter innan jobbet va trevliga =)
Tog även ett snack med bossen om min framtid på grand.. =) ser väl rätt lovande ut tycker jag iaf =) håll tumarna.. hihi

Lunds finsate hotell och resturang??? I mina ögon iaf =P

sen tog jag wn sväng inom make up store o bokade min lektion så den 24/8 ska jag dit.. en fredag.. Utgång efter d kanske?? ;-)

Körde till nova o fixade med christas 20års present.. kommer bli skit coolt.. men blir rätt dyrt.. men 18års av vänskap har väl inget pris förmodar jag =)

Blev lite kläder till mig också =)
denna skit coola hood från adidas som jag velat ha jättttte länge.. men lyckades fynda den på rea nu =) thihih
image191
Den matchar mina oranga pumaskor skit snyggt ;-)

Blev middag med mina underbara töser sen =)
Varsin grappa de lux som vanligt =) hihi
image171

Sova nu.. jobbig dag famför mig imorn =P LEDIG!!!!!!!! hahahah

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback