partyyyy

Ja jag va ju tvungen att följa förra veckans trend med fylla både fredag o lördag..
Igår va jag på Grannfest.. några grannar från gatan träffades, käkade ingelsta kalkon mat (skiiiiiit gott) och drack lite alkohol och sjöng snapsvisor =) va jätte skoj..
Varför älskar barn mig??Jag som inte ens tycker om barn ju.... Hade bokstavligen talat 3 ungar hängandes på och efter mig... jag va helt utmattad efter det.. Jag tom patrik o linus (vi ungdommar) satt o spelade gittar o sjöng.. va riktigt nice,, jag o tom sjöng en duette =P hahah till Mad world ;-)

Idag e det lördag och vad bettyder det?

STENSONS

Det kommer bli med blandade känslor vi åker dit ikväll.. Alla kommer nog vara oroliga att bli ledsna eftersom stoffe (fuck nu bölar jag igen) skulle varit där med oss ju... Om hans kompisar ska dit blir d nog jobbigast, men e inte dom där kan d nog vara ganska lugnt.. men jag e nervös.. Vill ju inte se tessan o bettan ledsna.. och vill inte bli ledsen själv heller..

men jag går in med instälningen att bli så jävla full så jag inte tänker på ngt alls förutom att dansa o ha skoj =)

jag önskar d kunde börja regna så jag slapp klippa gräset hahah eller att d bara poww blev skit fint så jag kunde bli solbränd när jag klippte gräset=P

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback