jaha...

Då e d lördag eftermiddag igen.. Blir att spendera yttligare en lördagskväll på grand hotel. Förra veckan va ju under både otroligt jobbiga men också otroligt trevliga förhållande.. Va helt underbart att träffa Adam. som trots allt är det ända xet jag har kvar nu.. e lite rädd att förlora honom helt nu faktiskt.. Sen hade vi ju min underbara elisabeth där. Fan vad jag tycker om den bruden. hon e helt underbar!! <3 Med henne kan jag skratta o gråta o d e så jävla skönt.
På måndag ska dom 3 partypinglorna käka o kolla in nya pirates filmen på bio =) ska bli skit trevligt o bara träffas vi 3 igen o göra sånt vi brukar göra...
tisdag ska jag o tessan kolla sambatåget.
Onsdag kommer änu fler o kollar på vårt hus,
torsdag tar Patrik, Elisabeth, Fia,lina,adam,erik o måååånga många fler studenten sen blir d jägers med christa o mia på kvällen... så jag får träffa mina vänner =)
Fredag tar Isabella "scarlett" studenten i trelleborg så då ska jag, martin a.k.a hetingen o anders "Eslöv" o fira henne blir utgång sen till magazinet tror jag hon sa d hete. ska bli roligt.. festa med dreamteam =)

Solat hela dagen, snacka om bruna ben nu.. haha tjuuusigt värre..

Vi kan aldrig glömma eller få det att gå över utan vi måste lära oss leva med det.... tyvärr

Tjingeling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback