Jobb o mer jobb...

Jobbade först på grand igår sen va jag på lundia.. viste inte om att jag skulle vara på lundia för ngn klant hade inte ringt o berättat att dom ändrat mitt schema.. tack för den liksom.. o ett JÄTTE takc för att jag ska jobba på midsommar afton.. HELL NO säger jag bara.. Jag ska fira midsommar med elisabeth o tessan som i fjor ..
ska fan ta ett snack med erik idag om han e där... för nu e jag förbannad.. man ändrar inte till en SÅN dag utan o fråga om d e okej..

Imorn ska jag jobba lunch på grand igen.. skoj att det e MIG dom frågar :D hihi sen blir d myskväll med elisabeth... ska bli jätte trevligt.. pizza och en bra film, vad mer kan man begära :D hahah



Min bil blev inlåst i garaget på lundia igår så måste åka dit tidigare för att flytta den till min vanliga parkering.. lär ju ha typ massa parkeringsböter eftersom jag bara hade mynt till 03. inatt... fuck




Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Anonym

sen när blev ni så bra vänner??

2007-06-20 @ 21:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback