midsommar 07

Då va midsommar firandet också över..
snacka om jag hade problem med min outfit igår.. haha ville ha shorts men tyckte de blev kalt så jag tog jeans o högklackat.. haha jag va ända tjejen med jeans och enda tjejen med klackar.. hahah..ovanpå allt va jag ända tjejen med uppsatt hår =P haha jag körde mitt eget rece igår med andra ord hiihi

Tessan hade fest hemma hos sig ts med brödrarna brink...
Va en otroligt trevlig fest! med OTROLIGT blandade känslor hos alla tror jag...
god mat,god dricka o trevligt folk så kan det inte misslyckas..



Fler bilder kommer till min pixbox så småningom..

jag e otroligt glad att mona o mats va hemma.. e så otroligt skönt att prata med dom.. o minnas stoffe ts med dom..

Men höjdpunkten igår måste jag säga va Alle.. Fan vad jag saknar pratstunderna med honom.. <3

hade dragkamp igår.. alla tjejerna o bönnerna mot resten.. haha vi vann =)

massa snapsvisor sjöngs det också o det blev mkt skratt och mkt tårar igår.. men d e skulle vara så.. det viste alla och det va så sjönt för dom flesta tyckte det va okej.. o dom som inte tyckte det drog också ganska tidigt..

Men tack tessan för en bra fest =)

Måndag ska tessan den grisen o kolla justin i gbg.. KNAPPT avundsjuk ju haha
men jag e elisabeth ska åka till danmark o shoppa, gå på tivoli o dricka sprit =) så vi ska nog inte ha så tråkigt vi heller =)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback