Några ord om vår ÄLSKADE Stoffe!


Jag vill skriva några ord om allas våran älskade och saknade Kristoffer.

När jag först träffade stoffe blev jag förälskad direkt =) Han va skit het =P
O alla vet ju att jag tyckte han hade världens hetaste ass..
 

Vi blev ts den 30/9-02 och va tillsammans under nästan 1års tid.
Han va min första kärlek, min första riktiga pojkvän..

Vi hade inte världens bästa förhållande men vi va ju inte så gamla
Men även efter d att d tog slut så höll vi kontakten. Vi snackade på msn, vi ringdes, vi messade, vi shoppade vi flörtade vi festade...

vi va mer än bara varandras första kärlek. vi va nära vänner ocskå.. han berättade saker för mig som han sa att han inte kunde prata med ngn annan om.. o jag berättade några av mina största r hemligheteför honom. D va den relationen han o jag hade. Han va mkt mer än min bästakompis bror. vi va mkt mer än bara så...
Många sa att det skulle bli stoffe o jag igen, o ett tag såg d ut att kunna bli så. men så blev d inte..
Utan vår vänskap fortsatte, dock inte lika bra som innan.. men ändå.

Sista gången jag träffade Stoffe eller Stoffsen som jag kallade honom när jag retades med honom så va d på tessans 20års fest o han va så jävla glad.. Ett stort leende på läpparna o solglasögonen på sig.
Sista gången jag pratade med honom va i måndags eller tisdags när jag ringde hem till fam andersson för att snacka med tessan o som vanligt små snackade han o jag.. skojade om helgen o sånt..


Nu får jag inte fler chanser med stoffe, vare sig som hans vän eller förredetta flickvän. men jag glömmer honom aldrig! Jag har känt honom i 5 år och han har alltid haft en ENORm plats i mitt hjärta o nu är den platsen säkrad. Han kommer alltid finnas i mitt hjärta och jag kommer aldrig glömma honom och den tiden då jag fick äran att vara hans flickvän eller vara hans vän.


Älskade Stoffe! Jag hade kunnat gå genom eld o vatten för att du skulle komma tillbaka. Din familj o vi alla dina vänner saknar dig mer än vad som igentligen borde få vara tillåtet. Shiiiiit vad omtyckt du är.

You will always have a special place in my heart!

Dj Sammy-Heaven Våran låt <3


image137

Bilden är justerad av Adam a.k.a Narthasol.



Kommentarer
Postat av: patrik

Fint skrivet, pernilla :) Stoffe hade gillat att läsa det. :)

2007-06-06 @ 14:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback