palla?

Nä, men jag har vist (minst) 1 läsare som verkar ogilla att jag o elisabeht e vänner..
Personen i fråga vet nog inte ett skit om hur hon o jag mår just nu.. o har nog aldrig varit med om hur det är att förlora någon nära..
Men då ska jag berätta,
 att när man förlorar någon som man tycker mkt om blir d att man tröstar andra som har förlorat samma person eller vet hur det är.. nu är det så att jag o Elisabeth har båda förlorat en god vän och någon vi båda haft en kärleks relaterad relation till.. så vi stöttar varandra o pratar med varanda o framför allt lyssnar vi på varandra..
vilket det är många andra som inte verkar vara intresserade av att göra.. O när man gör sånt för varandra byggs en relation upp och man börjar prata om andra grejer också, o man blir bättre o bättre vänner..

Jag tycker jätte mycket om elisabeth o hon är den som VERKLIGEN ställt upp för mig när det behövs!!
Hon o jag har pratat i princip MINST 1 gång om dagen sen vi förlorade kristoffer o hon är mitt stora stöd i min sorg.

Jag ser fram emot en härlig o lång vänskap med elisabeth som förhoppningsvis kommer vara väldigt stark pga det vi har gått igenom..

Blev jag besviken när elisabeth o tessan drog från min 20års fest?
Ja klart jag blev.
MEN!
Jag e mer besviken på alla andra som har mer eller mindre inte brytt sig om att ringa eller skicka ett mess o fråga hur jag mår om jag behöver prata eller om d e ngt annat jag behöver.

Det e TESSAN O ELISABETh som har varit mitt STÖRST stöd nu och det e dom jag vill stöta i framtiden om dom råkar ut för fler motgångar o glädjas med i framtida framgångar...


Jag menar inte att alla andra varit dåliga på att höra av sig men det finns någon/några som jag är sjukt besviken på.


O jag vill ställa upp för tessan och elisabeth till 110% oavsett om det bettyder att jag måste sjukanmälla mig från jobbet eller ställa in något annat för om dom behöver mig tänker jag inte svika dom <3



o den som anser att jag är en dålig vän mot ngn kan fan dra åt *pip*

Hoppas detta är svar på den anonyma läsaren som undrar när jag och elisabeth blev sånna vänner....


image108




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback