Studentskivor=)

Då är studentfirandet slut för i år..

Torsdag tog Lillebror o Elisabeth o mååånga andra nära o kära studenten...
Firade lilleebror här hemma.. Jag hade som tur va köpt upp ett rejält lager med bacardi o annat gott så det blev en sjuuukt massa snapsande =) Jag va toastmaster o stod för tal o snapsvisor... tror alla hade riktigt roligt faktiskt.. Kanske min nya kariär?? hahah

min underbara elisabeth tog också studenten ju.. Jag o tessan hade lagt ihop till en present till henne.. men eftersom jag va tvungen o va hemma med lillebror fick tessan själv äran att överlämna den..=) Men fick ge henne ett gosedjur på skolan o dansa med henne på jägers=)

Fler Bilder finns på www.pearlie.pixbox.se


Det va fan det värsta jägers jag varit på. Jag klarade inte av att vara ute på stora golvet. Jag bröt ihop o fick springa ut o gråta.. Jag såg verkligen vår älskade kristoffer överallt.. Alla killar såg ut som honom tyckte jag.. alla hade lite blont fluffigt hår o rutig skjorta.. o d e så jag minns stoffe på jägers... det va där han o jag strulade första gången innan vi blev tillsammans o jag har så otroligt många minnen från min o stoffes tid därifrån.. även efter nu det senaste året umgicks vi så otroligt mkt med stoffe o hans polare på jägers.. fan vad jobbigt d va.. sinnes sjukt..


Igår va Jag Martin o anders a.k.a DreamTeam o firade isabellas student i trelleborg=)
Hade skit trevligt på själva skivan. va en riktigt grekisk fest eftersom isabella e halvgrek... alla dansade o drack massa sprit utom jag o lii som körde.. men men.. vi hade sjukt skoj ändå =)
Snuffe o luffe fick en ny vän som hette jonas men av ngn anledning fick namnet micke av matin =S
När isabella kom åkande i sin bil, såg vi att d rök borta vid en skola så vi gick dit för o kolla o tur va d för d bran.. så martin ringde brandkåren o anders drog undan soptuner o annat för d inte skulle sprida sig..
Men efter lite drama återgick vi till festen o hade skit trevligt med otroligt god mat=)
På magasinet va d allt annat än trevligt.. några brudar försökte trängasig i en redan sjuuuukt trång kö.. så stod martin o anders ivägen o dom jävla slynerna började slå på martin o anders.. helt sjukt.. efter 40min i kö kom vi in dansade 10 min, jag o martin kollade läget på alla våningarna medans anders dansade med isabella o hennes kille viktor men vi konstaterade att trelleborg inte va ngt för oss o drog hem kl 2.. helt sinnessjukt.. aldrig mer gå ut i trelleborg.. brudarna e sjuka i huvudet o killarna e fan inte mkt bättre.. jävla fjortisar..

men annars hade vi skoj =)

Ska gå ett varv på hurva marknad sen e d dax att köra till grand o jobba sig lite.. jag o martin i baren ikväll?!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback