Tivoli med Bettan <3

Igår va jag o Bettan på Tivoli i Danmark!

Fy Fan vad roligt vi hade..

Åkte nåstan alla karuseller inkl barnkaruselerna =P
Var favorit va fisken.. =) åkte den om o om igen =P

O guuud vad vi åt mkt mat.. Men jag e ju sämst i världen på danska så d blev inte mkt rätt när jag skulle beställa..

det första vi åt va thai mat, friterade räkor i sötsur sås .. ganska smaklös.. Skulle beställa läsk till.. så ville jag ha mellan men d fattade inte hon o gav oss stora.. hah
a
Sen skulle vi försöka beställa smoties hos ett par heta killar.. haha det skuta med att dom asgarvade o vi asgarvade för jag fattade inte ett skit av vad han sa.. hahha

Sen åt vi churrus såna spanska "munkstänger" så frågade jag efter chokladsås o fick jordgubbssylt.. haha hur svårt kan d vara.?? haha
bettan fick fan chokladsås.. varför fattade hon inte vad jag sa?? haha

Sen skulle vi ha glass.. Så stod där stor skylt  "nu också chokladmjukglass" FAST på danska då ju.
så frågade jag efter det, så tittade hon på mig som om jag va dum i huvudet.. o frågade om jag ville ha kulglass.. haha så tog jag vanlig mjuklass sen kille brevid va också svensk o beställde chokladmjukglass o han fick det.. haha fan vad lack denne svensk blev då =P haha

Så när vi skulle beställa på mcdonalds pratade jag engelska hela tiden för på mcdonalds får d ju inte bli fel =P

haha Bettan på barnkarusel:


o våra fiskar =) hahah



Tusen tack för en UNDERBART ROLIG DAG Bettan =)



Kolla fler bilder på www.pearlie.pixbox.se


Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback