Äntligen lördag =)

Tjooo!
Igår blev en lugn kväll käkade på grappa med mia sen stack vi hem o kollade avsnitt 1 o 2 av topmodel sesång 8 :D
Inte många som sett d inte :P hehe e liksom 7an som sänds på tv nu :D tack för att ngn smart nisse uppfan nedladdningen och bredband =) hihih

Ikväll e d jägers som gäller.. Ska bli skoj som fan.. e lide laddad :D jag tessan o elisabeht + bacardi+jägers = drömcombon för en lyckad kväll =)

Ska in till aktiv nu hålla mina danslektioner.. ska bli roligt.. som alltid

Imorn e jag på skolådan o jobbar.. chefen e i österrike så jag e boss nu :D d e nice

ska ev kolla ittas nya lägenhet idag efter dansen också.. vill också flytta vafan...


Ska dra nu..
Ha en underbar lördag

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback