Grattis Lina

Idag fyller min hångelkompis Lina 19år! ett stort grattis till dig min underbara vän!!!

Har jobbat som ett djur denna veckan..
Lördag: 2timmar dans på aktiv med mina underbara barn =)
15-02 i serveringen och baren på grand

Söndag: 11-23 i kallskänken på grand

Måndag: 10-17 i serveringen på grand

Tisdag 10-17 serveringen på grand
18-19.30 Dans med nybörjarna på aktiv

Onsdag
10-16 servering Grand
16-24 kallskänken på Grand

Idag torsdag: 16-24 Kallskänken på grand

Imorn Fredag: 16-03 servering och Bar på Grand

Lördag: 12-14 dans på aktiv med mina änglar

Söndag: Skolådan 11-16

o sååååå fortsätter d nu ett tag framöver =) skoj som tusan hihih

Hämta mina grejer jag beställt till personalfesten på grand..

Lack och läder och så lite tomte kläder är temat.. hahhaha

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Anonym

aw, tack gumman =) love u!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback