Ja, jag är tönt men jag måste. =)

Lista:

10 favoriter:
Färg:Lila
Mat: Korv med Bröd                                     
Musik: Allt
Film: A walk to remember
Bok: Min syster, min sorg
Sport: Dans
Årstid: Allt utom höst
Veckodag: Lördag
Glassmak: Vaniljglass a`la Grand Hotel
Tid på dygnet: Kväll

9 för tillfället:
Humör: Helt okej
Smak: Äpple
Kläder: Grå baggy byxer. Vit linne
Bakgrund: mitt rum
Nagellack: Inget
Tid: 22.28
Omgivning: Kläder överallt
Irritationsobjekt: Min brors höga ljudnivå på sin tv


8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän: Christa (still in the top)
Screen name: Va?
Husdjur: Kanina
Piercing: I öronen
Förälskelse: Niels-Jakob
Musik: Spice Girls
Bil: Reanult 19 (lever än)
Kyss: Patrik I

7 senaste:
Cigarett: 18/2 - 2005
Mat: Äpple
Dryck: Oboy
Biltur: Körde hem från bussen
Kyss: Inga namn då känsliga läsare kan förekomma..
Spelad låt: Felix da housecat- Ready 2 wear
TV-program: Bam`s unholy union

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Japp
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Ja
Kysst någon du inte känner: Ja


5 nej tack:
Kläder: för små
Mat: ärtsoppa
Musik: deathmetal o sånt crap
Dryck: Gammal mjölk
Personlighetsdrag: Tråkig


4 saker:

Du gjorde igår kväll: Jobbade
Du kan höra just nu: Red hot chili Peppers - snow
Du inte kan leva utan: Mat
Du gör när du har tråkigt: spelar på min mobil =S


3 val:
Kaffe eller te: kaffe
Makaroner eller spagetti: makaroner
Adidas eller nike: ADIDAS


2 personer:
Du kan berätta allt för: Tessan, Mia, Lina
Du tycker om att festa med: Tessan, Elisabeth o Lina


1 önskan:
Det får man ju inte berätta!
image49

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul lista, får se om jag kanske gör den:)

Postat av: sanna

Kul lista :) Nattinatti!

2007-03-12 @ 22:44:55
URL: http://sannibanni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback