miss U dad

Idag saknar jag min pappa väldigt mkt.. Tror d beror på att vi renoverar o liksom tar bort eller sätter över nya grejor på det som han en gång gjort, gömmer golvet han en gång lagt, drar ner tapeter han en gång satt upp.. saknar honom så otroligt.. det känns som om vi tar bort det sista av pappas själ som finns kvar i huset.. nu vet jag att han inte skulle tycka det eller så men kan inte hjälpa att det känns så.. ger iväg dom sista av hans kläder till hemlösa o sånt..

Kommer ihåg i början efter att han hade dött, jag hade en skjorta som jag luktade på varje dag till den tillslut inte längre luktade som pappa..

Såna här dagar är jag stoltare än ngnsin över mina tatueringar.. de känns lite som om pappa alltid står bakom mig och alltid finns med mig lite mer..
O mamma som alltid funnits för mig så mkt hon bara orkat o kunnat sedan den dagen pappa blev sjuk.. Jag älskar dom båda så otroligt mkt...
image53

Älskar dig så pappa!
Även om du bara var kropsligt närvarande av 11 år av mitt liv har du hjälpt mig så otroligt mkt!!


Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback