så trött

guuud vad trött jag är.. denna helgen har fan varit jobbig..

Jobbade 16-02-30 i fredags servering o bar på grand.. skoj som tusan.. lärde mig lite drinkar o så.. jätte skoj faktiskt..
Väl hemma blev d msn till kl va 5... helt sjukt..

Lördag.. lektioner på aktiv ett par timmar.. skoj som tusan.. ungarna e jäääte duktiga..
sen hem duscha skriva lite på msn sen sminka mig fort o fixa håret sen iväg till malmö med min älskade lina och hennes familj.. käkade god buffe o drack god cider.. sen kollade vi på musikalen gys and dolls.. inte jätte bra men inte dålig heller.. bara långtråkig... men jag o lina fixade det med att smugla in cider till andra akten hehe gubben brevid mig lackade på slutet.. dum i huvudet vafan...
hade tänk dra ut men lina va inte lika sugen som jag så vi drog hem. hela bilresan hem o hemma trillde smsn och telefonsamtalen in om att jag vist skulle komma in till malmö.. o tillslut gav jag med o åkte in till malmö..
så jag johan från grand chrille som jobbade på grand innan o gurra från lundia drog till privè där vi mötte up andre mfl..
hadr skoj som tusan.. bra musik, trevligt sällskap.. vad mer kan man begära..
saknade dock mina töser...
fy fan vad vi ska festa på stensons :D wiii


sovit 2 timmar inatt typ.. o sen jobbat så nu e jag totalt slutkörd.. men d e på d igen imorn

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback