Tjingeling!

HeheHEJ!!

Så bra jag mått idag.. vari helt glad från d jag vaknade liksom.. gått o sjungt på samma låt som igår=) självklart avril`s - girlfriend

Idag har det bara varit 1 samtalsämne på jobbet..Personalfesten på söndag :D åhhh ska bli så spänande... Min outfit är outstanding haha porrigare än ngnsin.. den e liksom inte snygg utan den e vrål porrig.. hihi diana o tessan fick se bild på det idag.. hehe e rädd att jag längtat så länge att d kommer bli ngt som klöddar till allt.. brukar vara så.. men men.. blir alltid bra på ett eller annat vis =)

Varit med min andra hälft tessan ikväll.. =) käkade pizza fört o kollade 2 ska man vara sen blev  d POPCORN O DIPPA =) mmmm så gott.. thihih kollade lets dance.. bra martin van.. han e såååå het juu ta mig hahaha

stensons imorn =) ska bli skit ball.. jag tessan elisabeth o lina..
Ultra dreamteam, Hoppas jag får med mig mina 2 favorit kockar Andre o Johan också.. hade varit skit trevligt.. iii e jätte fest sugen.. men d e samma där.. får ta d relativt lugnt eftersom där kommer en fest till på söndag.. hehe

Provat igenom alla mina pumps idag.. hehe va tvungen att se vilket som va snyggast till shortsen jag ska ha imorn.. tror jag valde dom bekvämaste men som ändå e skit fina =)

ska hämta lillebror på fest inatt mot betalningen att han kör till tessan imorn.. hehe d e bra d=) gillar sån byteshandel..

Nej om man ska se en film kanske??

over and out

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback