Utmanad =)

Jag har blivit utmanad av Linn att skriva sex underliga/egendomliga saker om mig själv. De sex bloggare jag väljer ut ska göra samma sak och sedan själva välja tre bloggare som de länkar till längst ned på inlägget och berättar för att de har blivit utmanade. Här kommer mina sex mest underliga saker om mig själv:

1. Jag dippar popcorn i souer cream onion dipa

2. Jag hatar alla grönsaker utom: paprika, tomat, lök, majs o gurka

3. Jag har blivigt dumpad över sms

4. Jag är sjuuukt rädd för spindlar

5. När jag skriver på msn börjar jag ofta menningarna med hehe eller haha

6. Min mamma & pappa e födda samma dag, samma år samma BB

Jag utmanar: Ad, Ellen, Renata

Kommentarer
Postat av: Linn

wiho, kul att du gjorde utmaningen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback