ångest eller vad

fan vad längesen jag va på gymet :S måste fan bruka alvar nu.. mår inte bra av att inte träna, blir trött, kan inte sova o blir så jävla rastlös.. sjukt konstigt att dom 3 grejerna alla beror på för lite motion.. nej fan.. måste bruka alvar.. hinner ju inte imorn för jag jobbar långpanna o fredag lunch sen handla d sista inför lördag sen på lördag har jag allt annat än tid o träna.. söndag ska jag vara så bakis så jag inte vet vad jag heter plus att jag nog lär ägna några timmar åt städning. fuck....
måndag ska jag nog fan träna =) haha

Härförleden...!!!! tack diana för du påminde mig =) hahhaha ska sätta igång med det direkt... =P

Haha fy fan vad flummig jag va ikväll. trodde tessan skulle döda mig.. haha har typ rosa färg i håret.. haha gick loss med spry burken... =P undrar vad hovmästarna på grand säger imorn... ohhh fuck. långpanna...


heting idag =) heting lite imorn kanske?? heting på lördag iaf =) hahaha

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback