helgen o vallborg =)

då va det söndag kväll??? nja en röd tisdag iaf..=)
helgen:
Fredag.. jobba ett helt sinnes sjukt långt pass.. 07.00-15.30 frukosten på grand 16.00-02.30 matsal/bar på grand.. fy fan vad trött jag var.. o dagen innan hade jag jobbat 13 timmer eller ngt sånt jobbigt också..
men men.. lördag: 15-18.30 matsalen grand
Förfest hos elisabeth o sedan stensons =D jätte skoj hade vi... min o elzbeths plan gick inte riktigt i lås men men hahaha

Söndag: LEDIG!!!! åhh så nice.. börjar dagen skit bakis med att ta ut baloo på en lång promenad i skogen tog en tur förbi stall lambada så han fick hälsa på hästarna.. haha klippa gräset o ha en sjuuuukt lugnt o välförtjänt filmkväll=)

måndag: 10-17.30 jobba i kallskänken på grand.. fick näseblod när jag stod o rullade bullar.. blödde nog fan en halvtimme.. iaf en kvart.. hahahha möte upp lina utanför grand gick till malmborgs o köpte strumpbyxer,stayups,plättar o sprutgrädde.. käkade på burger king.. träffade mackan där.. snackade lite drog vidare till tåget träffade sandra, hoppade av i stehag träffade elisabeth hoppade av i gunnaröd (ni vet hållplatsen efter ollonbacken..hahahhahah) blev hämtade av xsvärfaren mats åkte hem till tessan fick mina vita shorts rena (ett tag) åkte till billinge på förfest.. vårt lilla gäng va lika utmoddade som alltid =P haha men vi e ju lite bättre än alla andra så ;) haha taxin hämtar oss o kör oss till BJÖRKALOGE.. fy fan vad tråååångt o mkt folk o jobbigt med väskor o skit.. men men fick träffa min underbara pelle o oscar så klart =) jätte skoj..

Idag tisdag har jag jobbat (ngt bakis) sen kl 8-20.30 nu ska jag kolla DH sen ska jag sova gott=) ledig imorn juuu =)

Over and out

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback