suck

igårkväll va jag rätt nere faktiskt.. hade en massa tråkiga o bittra tankar i huvudet.. tror det är nerver inför lördag.. kommer bli konstigt, men ädå bra tror jag... Sen ska jag ju provjobba imorn ju=) vet inte om jag vill få d här jobbet eller inte men d lär jag märka efter imorn väl... Sen e d mkt jobb över huvudtaget resten av veckan. då först provjobb imorn sen matsal på kvällen, torsdag lunch i matsal kväll på festvåning, fredag, lunch i kallskänk o kväll i matsal/bar. lördag ledig lunch lundia på kvällen, söndag, skolådan??

Jaja blir nog bra..

Fick ju träffa hetingen idag.. sjukt liten stund men ändå =P blir förhoppningsvis mer imorn o resten av veckan..

Ikväll va bulgarien gänget o käkade på grappa =) skit myssigt.. åhhh gud vad jag längtar...

4 brudar, sol, bad, fester o massa shopping =) hihih ska bli asballt.. hihih

21dagar kvar...

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback