panikslagen

nu ejag livrädd.. detta e sista natten i hurva då detta e mitt hem.. imorn har jag ett annat hem o om ett par månader e huset som varit mitt hem i 20år ett hem till en dansk familj.. d e skönt att mamma o patrik bor kvar lite till så jag kan komma "hem" till dom iaf... så mkt minne som finns här.. men minnena sitter inte i vägarna (vet inte om d e ett eller två g för han som alltid hjälpte mig med stavningen finns inte tillgänglig längre)
många minnen kvar av honom här.. men jag tar med mig minnena från stoffe och alla alla andra minnen..

That last kiss I'll cherish
Until we meet again
And time makes it harder
I wish I could remember
But I keep you memory
You visit me in my sleep
My darlin' who knew


Så om jag inte besöker min blogg o uppdatterar den på ett tag beror d på att jag inte hunnit få bredband till min lägenhet.. =P

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback