Då va d också över...

Under den gångna veckan har jag hunnit med en hel massa..

Börjat på ängavallen och blivigt ansvarig för a la carte och mindre bestälningar.. rätt nice men mkt jobb..

Alle har tagit studenten så har varit på student fest

Varit på bal med alle.. skit nice va det.. mkt roligare än min egen bal.. vilket jag inte alls blev förvånad över men d va skoj.. roligt att få en andra chans att roa sig i värsta fest blåsan


Jag o Ricky min helt underbara sambo har inte hunnit spendera så mkt tid ihop men har haft en ledig dag ihop o då va vi i köpendanmark och gick på zoo kollade in massa häftiga djur o gick o mös, sen va vi på "bodies" utstälning som är riktiga mänisko lik som dom gjort en fakta utställning om... ganska läskigt tyckte jag. blev ett varv på stöget också.. så d blev ett par nya skor för min del.. svin dyra.. (ångest) sen käkade vi på nyhamn ngt skit ställe med usel servicepersonal o maten va inte direkt ngt att hurra för heller. sen tog vi båten o kollade in hans jobb och sen åkte vi hem o kollade fotboll, sverige-grekland..

sjukt härlig dag eller vecka snarare men en hel jävla massa pengar har gått.. luspank nu..

Ikväll är det fest hos christa nu innan hon lämnar sverige. jobba lördag sen e d resturangfest i lund på lördag så ska bli skoj.. =)


Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback