Då prövar vi igen!

Nu har det kliat länge i fingrarna och jag känner att jo fan nu ska jag börja blogga igen.
Har varit mycket ensam om kvällarna i sommar när ricky har jobbat o då hade det varit skönt att skriva av sig men grejen va den att jag inte pallade bestämma mig för att skapa en ny blogg eller hålla kvar i denna.. Denna har ju trots allt varit med i många år så efter att ha läst igenom mina gammla inlägg va det ett enkelt beslut att fortsätta här!

Som dom andra gångerna jag har skullat börja blogga igen ska jag även nu uppdatera läsare (förmodlingen inte haft någon på ett tag så får nog göra lite pr om att jag börjat igen) om vem jag är och hur mitt liv ser ut just nu!

Pernilla Andersson 22år! Sambo med min ÄLSKADE Ricky i en super fin etagelägenhet i Jakriborg (hjärup)
Jobbar självklart fortfarande på skolådan i Hurva =) 7år till hösten ;-) Jobbar även på Ingelsta kalkon i Eslöv och på Ängavallens gård när jag orkar hinner o är i behov av pengar =) Läser matte B på komvux med min fina Josephin auf streckUgglas =)
Danstokig som alltid. Om 2 veckor börjar terminen och då blir det dans 4dagar i veckan 5-6timmar sammanlagt under veckans gång!

om ett par dagar åker jag och min älskade till kreta för en riktig solsemester (hoppas vi iaf)

så från och med imorn ska jag förhoppningsvis blogga om vardagslivet igen..


Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Sabine

Plugga komvux=) kanon...=) var då? jag har med börjat plugga=) kraam

2009-08-26 @ 21:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback