1/12 iii

Nu är der snart julafton iii längter.. haha okej det är 20 dagar kvar tills det snart är julafton men jag längtar =) Delt bettyder julen 2 veckors ledighet för mig och mina kollegor (om man bortser från nattklubben den 25 och 26 e) och sen bettyder det massa mys med familj och vänner.

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli daxattköra =)Spänd och glad över att träffa hästen idag... Hoppas innerligt att vi klickar så jag kan få något vettigt att göra några dagar i veckan, inte bara sova och jobba =)

Jag o Therese som jobbade ihop igår. Lagom till stängning blev vi skit flummiga så hela tiden vi plokade fram frukostbuffen bara skrattade vi... haha så jevla kul...
Min Töna Therese  Thure i köket och Alvar vår praktikant =)

Är ledig idag så kommer nog hinna uppdatera under dagen=)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback