2009 års lista

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Förlovade mig =)

2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Mina underbara snart förre detta grannar fast då va vi inte grannar fick underbara Eliaz den 9/1. Min kusin Jessica och hennes man Johan fick ur charmiga Valter!

4. Dog någon som stod dig nära? Vår underbara Hund Baloo och min katt Adidas. Men tack gode gud ingen människa!

5. Vilka länder besökte du? Grekland bara...

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Pengar på mitt sparkonot =)
Bättre relation till mina älskade brödrar!

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 29/8 vårt förlovningsdatum!

8. Vad var din största framgång 2009? Att jag börjat på Brogatan på Lundia!

9. Största misstaget? Har inte gjort något som jag direkt ångrar mer än spenderat massa pengar på kläder jag aldrig använt!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Har haft en allergishock av penicilin, Skadat knäet när jag åkte snowboard, haft halsfluss som vanligt väl, Slog ryggen och samma knä rejält när jag flögg av hästjävlen inte bara en utan två gånger på Juldagen!

11. Bästa köpet? Vår nespressomaskin! Greklandsresna och förlovningsringarna så klart =)

12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och skor mat och sprit och vår jävla lägenhet så klart!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Alla mysiga stunder med min älskade familj och fästman, Men framförallt när Ricky friade till mig på stranden utanför Mitsos resturang på Kreta.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Förmodlingen ingen speciel.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ingen anning faktiskt. Förhoppningsvis gladare!

16. Vad önskar du att du gjort mer? Fångat dagarna bättre.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Spenderat pengar på onödigt skit!

18. Hur tillbringar du julen? Med alla mina 3 familjer!

19. Blev du kär i år? Blir mer och mer kär i Ricky för varje dag om det räknas?

20. Favoritprogram på TV? Alla mina serier. Typ greys, gosip, one tree hill, The secret life of the american teenager, the hills, desperate mm=)

21. Bästa boken du läste i år? haha läser inte...

22. Största musikaliska upptäckten? Lady Gaga!!

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Om jag kom ihåg det så hade jag berättat.

25. Något du önskade dig men inte fick? läs ovan!

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jobbade förmodar jag!

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Finns väll tusen saker, men jag är glad över mitt 2009.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Varierande, som vanligt =)

29. Vad fick dig att må bra? Min familj, min älskade och alla mina nya vänner!

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Jakob i Twilight

31. Vem saknade du? Min pappa som alltid!

32. De bästa nya människorna du träffade? Alla mina underbara kollegor på Brogatan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback