Åhhhhh

Sitter här och drömmer mig bort om en ny mob!!!
Ricky har ju sin iphone som han är helt förtjust i och jag förstår honom, den verkar super bra med mp3a och internett o allt i men sen har den ganska kass kamera! Jag har 8mgp nu i min mob och e nöjd med den. men för övrigt är min telefo super tråkig. Nu har jag snart haft den i 1 år vilket gör att jag bara har 1 år kvar på mitt abonemang och jag håller på att flippa ut.
Hatar 3. Förra månaden hade jag ringt 3min inom 3. Innan hade mamma och Ricky 3 och några av polarna men alla har byttat jag känner mig jätte ensam om att ha 3. Så nu måste något göras.
Vill helst bli av med mitt abonemang på 3 eller bytta till ett billigare och skaffa ett halebop abonemang eller något. Hade jag bara varit nöjd med 3 hade man bara kunnat byta tele och förlänga abonemanget men det känns inte alls lockande. Inte heller vara fast med denna telefonon i 13 månader till...






Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback