gud så tokigt...

Har jobbat mellan 12-23.30 idag! Svin mycket att göra på Brogatan i dag. Men det är så det ska vara...

Nu börjar julen närma sig med stormsteg. Jag börjar få lite panik... Var fan är min julstämning???? Vi har det super myssigt och allt här hemma men har bara kommit till avsnitt 8 i mysteriet på greveholm, inte hunnit titta på något annat av alla julfilmer och serier jag vill se. Men imorn blir det nog ingen utgång och då kommer denna svenken sitta i soffan och bara kolla jul filmer efter lunchen.
Sen kommer familjen från eslöv hit på söndag, ska gå på julmarnaden här i Jakriborg sen tänkte jag bjuda på lite julig mat. Ska se om jag vågar mig på Jansons och sen någon bit kött till det... Kanske en julskina rent ut av... Sen ska jag göra ris ala malta! Mmmmm gott

Har handlat alla julklappar men älskar att handla julklappar så ska nog se om jag har mer pengar att läga på lite julklappar innan jobbet på måndag =)







Nu ska jog äta popcorn och titta på mysteriet på greveholm!!!

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback