Hmm

Har mobilbloggat idag, eller jag trodde att jag hade gjort det i alla fall men inget av mina mms har kommit fram. Mysko tycker jag.
Så kommer d upp typ 2 likadanna vet ni varför.

Idag var det stor städning i nattklubben som stod på schemat. Mmmm vad skoj det har varit. Känner sig lagom glammig när man springer runt och torkar bort groggar från väggarna och champagneskumm från taket.
På tal om champagne handlade jag hem en flaske pol roger som jag och min älskade kan fira in 2010 och början på vårt 3dje år tillsammans med!


Var på Grand Hotel i Lund efter jobbet (innan jag hamnade på systemet) med mina underbara kollegor Sara och Therese! Njöt av deras välkända räkmacka och lite vin! För mig som har jobbat i deras kallskänk och i matsalen under 3års tid har räkmackan blivigt lite av ett måste då och då... Bra intiativ Sara=)

Har ju semester nu!!!! Ledig till kl 17 på måndag sen ledig tis och ons och börjar jobba på riktigt igen på Torsdag. Så skönt med 7 nästan helt sammanhängande lediga dagar... Önskar jag kunde sätta mig på ett plan till värmen eller kylan imorn och bara njuta riktigt av min semester. Men baby jobbar som vanligt så...

Ett avsnitt av tre kronor nu kanske eller ska jag städa??

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback