Julen är äntligen här!

Gud...  Nu är julen äntligen här! Framförallt är min julkänsla äntligen här.
Sitter vid matsalsbordet med min data och njuter av en av mina absoluta favorit filmer på tvn.


Jag älskar verkligen den filmen. Den har allt. Glädje, drama, intriger, humor, massa kärlek, lite sex och JUL =) kan inte bli bättre!

Imorn är lillejulafton, jag ska jobba lunch sen storstädning på brogatan. Jag o torkel=) kommer bli massa hög julmusik om jag känner oss rätt=)

På självaste julafton ska jag och min älskade köra upp till Landskrona och äta julbrunch och spela julklappsspel med hans systrar, mamma och mormor=) Sen kör vi vidare till hans far,marie och brödrar. dricker kaffe och snackar skit=) Sist kör vi till Eslöv för att äta julbord hemma hos min mamma med mina brödrar och min kusin julklappsutdelning och julklappsspel där också!

Förra året va den bästa julen jag varit med om sen min pappa och mormor levde och vi hade hela mammas sida hemma hos oss i Hurva, Kan det varit julen -94?? den glömmer jag aldrig. Eller det året jag och lillebror fick varsin kanin och jag blev så glad att jag grätt. Fast d va kanske samma år?? vad vet jag=)



Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback