Julklapps shopping

Det blev inte så lyckat som man kanske önskat. Va mest besvärlgt och jobbigt...
Inte för min del då utan mitt shoppingsällskap... Han gå in i 2 butiker sen var det tydligen dags att åka hem. Men jag fick handlat 2 julklappar till lillebror dock vet jag inte om det blev bra eftersom jag blev stressad och framförallt sur...

Pratade med Djannika innan, Vetrinären hade kollat på Amadeus när han skulle bli vacinerad och sa att det va efter sadlen som han fick ont i ryggen.
Vilket jag påstått hela tiden. Ägaren (ej Djannika henne tycker vi om) påstår att hon fått sadlen utprovad men hon verkar vara ett stolpskott precis som sin far som vi pratat i telefon med ett par gånger i dag... Verkligen inga djurvänner!!!!
Men troligtvis kommer hans nya ägare imorn som lovar att ge honom endast det bästa. Så det känns jätte bra!

Vi ska åka och titta på en ny häst imorn till Djannika! Som erbjuder sig betalla ett par stallhyror om vi tar honom så vi får se vad det är för något. Jag är lite skeptisk men, skadar inte att kolla och provrida i alla fall.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Hästbloggen för dig!

hoppas hästen blir bättre i ryggen snart


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback