Mina senaste dagar i bilder =)

Fre 4/12 Landskrona
Svärfar fyllde 50 förra veckan så då va vi där och var ute och åt. Sen blev det kaffe och tårta hemma hos kenn och marie då, så blev jag tvungen att fota deras schäfer Apollo. Alla våra schäfrar vi har haft brukade också ha egna fåtöljer som dom brukade ligga i just såhär =)

Jobbat hela helgen...


Mån 7/12 Staffanstorp
Måndags va min första dag själv i stallet med Amadeus, Eftersom han har haft ont i ryggen över helgen så blev det bara att jag longrade honom, men tycker det är lika roligt som ridningen. Älskar att bara pyssla med honom.

Ons 9/12 Lillgränd 17c
Glöggfest med folk som på någotvis har med mitt jobb att göra, hemma hos fam Fältman Andersson.
Johan, Nattis i repan Therese min kollega samt Anders aka GrAnders numera TågAnders =)
Resten av gästena kommer inga bilder på.. Inte ens på mig. Fastnade tydligen inte...
Men en bild på min älskade får avsluta inlägget. En bild säger ju mer än 1000 ord =)


Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback