Slöe måndag...

Idag sov vi riktigt länge... Klockan va lite efter 1 när jag orkade öppna ögonen och min baby vaknade ett par sekunder efter mig.
Sen har vi bara degat. Han va visserligen flitig att gå och träna själv passade jag på att slå in julklappar, så nu ligger det några klappar under granen i alla fall. Julmusiken har rullat hela eftermiddagen och julstämningen har varit på topp!!

Imorn ska jag först till stallet, mysa lite med amadeus och kanske skritta ut om han inte har ont i ryggen. Annars blir det ut och gå kanske.
Sen ska jag försöka få med mig min prins till entre och handla dom sista julklapparna. Upptäckte idag att där va dubbelt så mycket till min storebror som till lillebror. Och så kan det ju inte vara =)
Sen kommer Christa på kvällen, ska mysa framför tvn. Tänkte laga mat till henne också!!

Nu ska jag göra mig iordning inför jobbet. 18-02 ikväll...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback