Städa?

Ledig idag också, men har verkligen ingenting att göra idag. Baby är och fikar med en tjejkopis i Malmö sen ska han jobba... Hörde att grannfrun va hemma så tänkte föreslå kaffe med henne sen iaf. Men sen resten av dagen? Messat en kollega o frågat om hon vill ta en fika innan hon börjar jobba, men hon brukar sova bort halva dagarna så får se om man får något svar =)

Så jag ska nog städa iaf. Ricky gav mig diskförbud imorse, sa att jag e sämst i hela värden på att diska, daaa jag har haft diskmaskin i 20½ av mitt 22åriga liv. vad förväntar han sig ;-) Så nu slipper jag diska... Thihi

Vi ska ha över lite gäster på onsdag nästa vecka på glöggkväll så man kanske skulle baka något julgodis idag då? hmm
Tänkte bjuda på lussekatter och saffransmuffins och ballerinapepparkaka iaf sen skulle en kille ta med risalamalta så får väl fixa lite mer jul gott. Vi tänkte skippa maten och gå direkt på gottebordet.. hehe
Kanske bäst att ha lite riktig mat också annars är det kanske risk vi blir fulla på T`s glögg innan vi ens hunnit sätta oss ner ;-)

Som sagt blir nog en låååång dag så kommer nog bli en och annan uppdatering ;-)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback