Städat och shoppat...

Idag ringde alarmet 07.30 vilket är sjuuukt tidigt för såna som mig o min älskade som jobbar kvällar och nätter, men idag stod storstädning på jobbet på schemat så va bara att palla sig dit. kl 08.30 börjde vi städa kl 13 tog vi en välförtjänt myssig fika i p-matsalen. kaviarmackor med tomat mmm gott. Sen fortsatte vi städa. kl 15 tackade vi för oss och begav oss åt diverse håll.
Mitt håll (Hjärup) blev endast en snabb visit, lämnade bilen innan mor,bror, kusin jessica och jocke kom och hämtade så for vi till Entre!

Inne på Entre viste jag exakt vad jag skulle ha och fick med mig allt jag hade bestämt och bara det för en gångs skull...

Bilder kommer,ska bara diska först.. eller typ nu kanske???

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback