Vilken dag!!!

Vaknade som vanligt och drog till stallet. Mockade till Amadeus fixade foder och ensilage... Precis som vanligt. När jag tagit in honom och står och rycktar honom så kommer Djannika in gråtandes och berättar att slaktbilen ska komma för att hämta honom. Och jag börjar gråta. Men efter en timmer funderande och mycket kärlek till Amadeus kom vi på en lösning eftersom jag har råd att ha honom och inte hon heller. Så vi ringde ägaren och sa att vi tar honom, så djannika fick honom helt gratis sen ringde jag till en tjej som sökte ett varmblod och berättade precis hur allting låg till och nu kommer dom och hämtar honom imorn!!!!

Så vi räddade livet på Amadeus idag. Fy vad bra det känns nu!!!

Hoppas han kommer trivas i sitt nya hem, Verkade som super bra människor som har andra hästar så tror det blir kanon!!!

Så nu är jag super uppstressad men posetiv till att det nog blir bäst som vi har löst det!!



Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback