shake your pom pom

Fan vad skoj Raggan va idag.. Gick faktiskt bra också.. dock ett steg i dansen som jag inte får in men ska fan sätta d nästa vecka när vi får våra placeringar...
Housen va ingen höjdare.. typ som jazzen igår.. ska börja dricka min RB lite tidigare så den hinner kicka in...
Älskar verkligen att dansa.. mår som en prinsessa när jag får skaka på min rumpa...

Ska fyltta BTW =) skriver kontrakt på vår NYA fina STORA lägenhet i Jakriborg imorn...
ska bli skit nice att komma lite mer ifrån eslöv =P Flyttar i början av maj =)=)

Ska till literaturenshimmel imorn med min ingelskakanake josephine ska försöka få lite ljus över vår framtid..

Ska återgå till msn o musik
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Fredrik Cronqvist

Se, vad man kan trilla in på när man söker på Ängavallen. :-) Hoppas allt är bra ! / Bagaren

2009-03-29 @ 19:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback