Duktig flicka=)

Tycker jag skärpte mig rätt kraftigt igår med 3st blogg inlägg=) Idag blir det nog bara ett och det är då nu...
Satt uppe till lite över 3 inatt för att kolla intervjuer mm från New moon red carpet premier, men faaan vad drygt. typ fram till kl 20 i 3 klöddade sändningen och sen va d bara massa tråkiga dom intervjuade i början så jag gav upp och la mig. Men eftersom min fina Ricky inte kunde sova så satt han och spelade tv spel ich när kl va halv 5 på morgonen blev jag lack för han hade ljudet så in i helvetes högt... hehe Älskade sambo livet ;-)

Lite bilder från min myssiga hemma kväll igår =)


Idag sov jag till strax efter 13, sen kollade jag nya avsnittet från one tree hill som släptes i morse i usa... Tack gode dug för pirate bay... ;-) Medans jag kollade på det lagade Ricky mat så sen åt vi Spagetti med Köttfärsås och en j*evla massa parmegano mmm gott va det.

Nu ska jag gå och göra mig iordning för att jobba. Är riktigt taggad på att vara världens bästaste servitris ikväll!
Sen jobbar jag 12-22 imorn, Då tyckte jag att jag o Therese kunde dra till båten efter det men hon började 12 på tors och tycker hon är för gammal för sånt ;-)

Ska dansa på tors=) House, street och ragga! Can`t wait...


Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback