Fredag lika med NEW MOON!!!!

Ikväll ska jag gå och kolla på New moon!
Jag blev helt besatt här hemma en kväll så när jag kollade trailers och bilder från inspelningen i väntan på röda matan premiären så jag gick in och bokade en biljett till ikväll... Lite bull och gå själv men just då kändes det väldigt rätt =)
Så ska se den själv ikväll och på måndag kommer 4 av mina tjejkompisar hit och tittar på första filmen och äter pizza eller annar gott sen åker vi in till Lund och hämtar upp Therese på jobbet och går alla 6 och ser den.
Kan bli j*vligt skoj.

Men redan idag ska jag och Therese se Twilight, hon har inte sett den så hon kommer hit snart och så kollar vi den innan hon ska åka och jobba.




Tjingeling





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback