Måndag (min söndag)

Som rutinerad söndags arbetare blir nästan alltid måndag men heliga vilodag. Vilket inte är ett undantag denna veckan=)

Idag bjöd baby mig på frukost och nu tittar han på Harry Potter och halvblodsprinsen och jag sitter här.
Det är helt sjukt vilken skillnad det är på kvaliteten mellan vanlig dvd och blue ray. Sen bia och blue ray är änu större skillnad. Snacka om att jag ser fram emot att New moon ska komma ut! Så fort den finns att boka på babys filmklubb så tänker ju jag göra det iaf!

Har vaxat mina ögonbryn idag också. Så nu är jag lagom fin och rödflammig i ansiktet ;-)

Ska ju gå på bio ikväll ;-) titta på new moon med några tjejkompisar.. Hade först bestämt att vi skulle träffas hos mig först och kolla första filmen men så blev det tydligen inte...

Mamma berättade att hon börjat julpynta. Jag ska nog börja städa för om jag börjar städa bettyder det att jag kommer gå ne roch hämta vårt julpynt också... Heheh fast min käre älskade kommer inte att bli jätte glad eftersom han inte är hälften så glad för julen som jag...

Nej men om man ska börja med att hänga upp tvätten och sen se var det slutar ;-)



Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback