Mysmåndag?

Nja kanske lite... Ska iväg o köpa ridhjälm nu och kika på annat man kan behöva om man nu ska hålla på med hästar igen.
Känns riktigt bra att tänka tanken på att hålla på i stallet några gånger i veckan. Jag saknar ju inte bara ridningen utan allt pyssel runt om kring. Det ger mig lika mycket att stå och ryckta en häst i 30 min som att rida. Jag saknar närheten av djur sen vi gjorde av med katterna och eftersom inte mamma har kvar baloo så finns ingen hund heller direkt.
Jag ska träffa dom imorn iallafall så får vi se. Känns allt bra så blir det väl till att provrida, vilket mer är för ägarens skull än min känns det som, för jag tycker det viktigaste för mig är att jag och hästen trivs med varandra på marken, när man kommer upp på ryggen brukar resten lösa sig om man är en flexibel ryttare.

Ska fika med Diana kl 13 också, ska bli myssigt. Känns som det va längesen jag träffade henne och Nathalie!!

Sen blir det jobb 17-02 ikväll, Baby jobbar också så får ev hämta honom i malmö direkt efter jobbet!!!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback