Söndagen den Förste advent ;-)

Shit vad tokigt att det redan är förste advent! Tiden bara springer iväg.
Det va så myssigt när jag kom till Skolådan idag för dom hade julpyntat och gjort myssigt. Alltid lika myssigt där i december månad. Jag chefen och hans far som jobbade idag så jag o pappa Ingvar pysslade ute på lagret och fick lite mer iordning där.
Har inte handlat ett ända par skor denna månaden! Första månaden på riktigt länge.


Har hittat en häst i Staffanstorp som jag vill bli medryttare till så nu väntar jag på att tjejen som har honom ska ringa tillbaka. Verkar vara en häst för mig, men det viktigaste är att kemin är rätt mellan häst och ryttare anser jag.
Med tanke på att jag inte ridit på 6 år så är jag lite spänd och nervös för en ev provridning. Äger inte ens en ridhjälm haha kanske läge att införskaffa det ;-)

Ikväll är min baby ute med 11 andra killar och kollar fotboll på Entre ,dom lär vara fulla o glada vid detta laget. Hoppas dom har kul i alla fall! Så jag tänker njuta av Pernilla tid;-)
Nu ska jag nog diska lite och värma glögg (första smakprovet av årets blossa glögg)


till glöggen tänkte jag äta ballerina pepparkakor =)!


Sen blir d att spela ps3 (harry potter) haha allt man kan önska sig en söndagskväll!!

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Zara

Vilken mysig advent...=) Vännen saknar dig sjukt mycket på dansen bara så du vet...Puss puss

2009-11-30 @ 09:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback