Torsdag...

Jaha, redan torsdag, jag och min älskade låg precis i sängen och pratade om hur fort tiden springer iväg. Det är verkligen nästan lite läskigt tycker jag, skönt anser han!

Lite orolig att jag fått parkeringsböter idag när jag kommer till min bil. Jag la i pengar för 24 timmar när man max får stå där 12 :-S får gå inom och kolla innan jobbet kanske...

Igår så överraskade min baby mig med alla Harry Potter filmerna på blue ray, fast han konstaterade ganska fort att det mer va present till honom än till mig ;-)


Vill bara tacka alla mina underbara kollegor som gör jobbet och livet utanför jobbet så mycket bättre! Ni är underbara! Tack för igår!

Blev väckt av att babys mob ringer, förstår inte telefonister att folk faktiskt jobbar sena kvällar och nätter faktiskt sover till en bra bit efter lunch!! Jätte störrigt. Jag o Sara diskuterade just detta i går också...




Nu ska jag dricka mitt frukostkaffe och försöka bli lite människa !

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback